Ca l'Armengol

Cases rurals

Vilamarí

9.2
Marca turística

Costa Brava

Tipus de lloguer

Lloguer complet

Hostes

14

Animals permesos


Missatge del propietari

Benvinguts a Ca l'Armengol, una casa rural per famílies amb segles d’història, envoltada de boscos i natura. Un lloc ideal per desconnectar i gaudir de la tranquil·litat, amb totes les comoditats per fer de la teva estada una experiència inoblidable. Situada en un entorn privilegiat, a només 10 minuts de Banyoles, 20 de Girona i 25 de la Costa Brava, combina la sensació de pau absoluta amb la proximitat als principals punts d’interès de la zona.

Ca l'Armengol compta amb dues masoveries independents: la Masoveria Petita (capacitat per a 4 persones) i la Masoveria Gran (per a 10 persones més 4 addicionals).

Totes dues disposen de cuina totalment equipada, menjador amb sala d’estar, banys complets i habitacions acollidores.

A l'exterior trobaràs àmplies zones comunes per relaxar-te i compartir bons moments. La piscina és perfecta per als dies calorosos, mentre que la zona de barbacoa i el jardí mediterrani són ideals per gaudir dels àpats a l'aire lliure. A més, podràs divertir-te amb la pista coberta de futbol i bàsquet, el ping-pong i el llit elàstic.

L'entorn de Ca l'Armengol ofereix nombroses opcions per als amants de la natura i la cultura. Pots fer rutes a peu o en bicicleta pels boscos propers, visitar l’Estany de Banyoles, descobrir els encants medievals de Girona o gaudir de les platges de la Costa Brava. Si ho prefereixes, ja que la nostra família viu a la finca, et podem assessorar sobre activitats, restaurants i experiències per a què puguis aprofitar al màxim la teva estada.


Habitacions

MASOVERIA PETITA

4 Hostes

25€

Persona/Nit (aprox.)

MASOVERIA GRAN

10 Hostes

25€

Persona/Nit (aprox.)


Localització

Llocs propers

QUÈ FER

>

Piscina municipal de Porqueres

QUÈ VEURE

>

Castell de Medinyà

>

Centre Cívic de Porqueres

>

Espai Eat Art - Fundació Lluís Coromina

>

Església de Santa Caterina d'Espasens

>

Església de Sant Feliu de Fontcoberta

>

Sant Esteve de Sords

>

Sant Andreu de Mata

>

Ermita de sant Mer

>

Santa Maria dels Turers

>

Sant Esteve, Banyoles

>

Sant Esteve, Banyoles

>

Palol de Revardit castle

>

Museo Arqueológico Comarcal de Bañolas

>

Palol de Revardit castle

>

Museo Darder

>

Factoria d'Arts Escèniques

NATURA

>

Font de Salt Dalmau

>

Parc del Pla de l'Ametller

>

Plaça de Sant Pere

POBLES

>

Porqueres

>

Vilademuls

>

Palol de Revardit

>

Fontcoberta

>

Camós

>

Cornellà del Terri