Hotel Edelweiss Camprodon
Hotels ruralsCamprodon
Marca turística
Pirineus
Tipus de lloguer
Per habitacions
Hostes
2
Animals permesos
No
Missatge del propietari
Habitacions
Hotel Edelweiss Camprodon
2 Hostes
41€
Persona/Nit (aprox.)
Serveis
Localització
Llocs propers
QUÈ FER
>
Piscina Municipal De Camprodon
>
Piscina Municipal Llanars
QUÈ VEURE
>
Mirador del Castell de la Roca de Pelencà
>
Església de Santa Llúcia d'Abella
>
Santuari de la Mare de Déu del Remei de Camprodon
>
Iglesia de San Esteban de Llanars
>
Església de Santa Maria de Camprodon
>
Monestir de Sant Pere
>
Mas Can Falguera
>
Can Roig
>
Espai Cultural Cal Marquès
>
Pont Nou
MIRADORS
>
Pla d'en Plata
NATURA
>
Font de Sant Patllari
>
Parc Mare de la Font
>
Petit Estany Camprodon
ON MENJAR
POBLES
PER A NENS
>
La Campa Playground
Comentaris
Hotel acollidor i amb encant. Bon servei i un esmorzar increïble! Habitacions i banys correctes. Súper net i tranquil. Hi tornaré!
Hi he passat una nit. L'hotel disposa d'ascensor, wifi gratuït, pàrquing a l'exterior per a hostes, calefacció amb radiadors escassament regulable. Ambient tranquil i tracte agradable. Hi hem esmorzat per 10 €: bufet lliure, amb embotits excel·lents, suc natural de taronja, pans, pastes, iogurts, cafès, llet.
Hem estat molt a gust, el tracte per part del personal no pot ser millor, l'esmorzar més que correcte, tornarem perquè el que sempre valorem més és l'atenció....i en aquest cas es de primera. Felicitats, bons professionals.
Hotel ben situat, a l'entrada (sud) de Camprodó. Habitacions complertes, ben equipades i endressades per la categoria, amb un bany net i en bon funcionament. Malgrat estar al costat de la rotonda, silenciós i tranquil. Ample espai de parking
Un hotel.molt bonic amb el seu propor encant i carácter , un tracte excelente pero part del personal i esmorzar perfecte, al restaurant que tenen al poble, el pont 9 , es memja super be i de segur que repetiré